Gestión monte - Fundación Galicia Verde

XESTIÓN DO MONTE
O Bosque da Biodiversidade será un exemplo de xestión de bosque sostible cuxas solucións poderanse adaptar a outro tipo de plantacións. As vantaxes que ofrece é que os resultados poderanse comprobar no propio monte. Nesta planificación intervirán profesionais da USC.

A boa xestión concretarémola en tres principios: control da escorrentía, incremento da fertilidade e mellora da biodiversidade.
  • O control da escorrentía é primordial para evitar a perda de terra e a erosión que, a medio e longo prazo, van desertizando o solo ao tempo que orixinan asolagamentos ou  contaminacións en lugares ás veces afastados.
    O incremento da fertilidade será consecuencia directa da mellor xestión da auga, que será plantada orixinando un incremento notable de materia orgánica.
    A mellora da biodiversidade será consecuencia da boa xestión indicada nos puntos anteriores e da creación de novos espazos, que farán o bosque máis produtivo e sostible.

Todo o proceso de creación do bosque será tema dun vídeo informativo no que, en boca dos autores, se explicarán polo miúdo os detalles, con fins formativos.

Custo estimado para esta sección: 20.000 euros
Tempo estimado de execución: 12 meses