HABA (Vicia faba)

Las habas son leguminosas que por su valor calórico y su contenido en proteínas y fibra puedes tener en cuenta, especialmente si tienes algunos kilos que perder. Las habas poseen propiedades que, no pueden ser desaprovechadas en una dieta para adelgazar, ya que brinda beneficios depurativos y desintoxicantes al organismo.

Es cierto que las habas son unas de las hortalizas más antiguas del mundo, tanto así que existen registros de su domesticación desde hace 6.000 a.C.

Familia: leguminosas.
Situación: sombra ou semisombra.
Rega: humidade constante.
Marco de plantación: 15 x 20 cm
Cultivo semellante ao das xudías.

Sementalas a uns 3-4 cm de profundidade e cando a planta comence a formar as vainas cortaremos a punta da planta para ster fabas máis uniformes e de mellor calidade.
Gústalles o el frío moderado, soportando ata -3º, pero o que non soportan é a calor e a sequedade.

Manter o solo húmido evitando que se reseque. Axuda mpoito unha boa cobertura.

Gústanlle as terras frescas e ricas en humus.

Non necesitan grandes dosis de abonado e, como todas as leguminosas, teñen a capacidade de fixar nitróxeno atmosférico.

Seus principais problemas son a roia o mildiu, e o pulgón negro.

Entre as súas vitaminas destacan a C e PP (verdes), ademáis da A, B1,B2, E, K e PP (secas), e entre os minerais que posue están o calcio, o cobre, o fósforo, o ferro, o magnesio, o potasio e o sodio.

• Poseen un contenido elevado de fibra junto con vitaminas y minerales.
  • Contienen mucha vitamina B3, C, A y B9.
  • Poseen un elevado contenido en fibra, lo que ayuda a controlar el nivel de colesterol,
  • Previene el estreñimiento y el cáncer de colon.
  • Son bajas en azúcar, grasa y sal.
  • Las habas son ricas en proteínas y suministran cantidades moderadas de hierro y de las vitaminas B tiamina y riboflavina
  • También son una buena fuente de potasio, vitaminas E y C, betacaroteno y del flavonoide quercetina.

É bo asociala con alcachofas, leitugas, patacas, millo e apio pero non lles gustan nada as cebolas e os allos, que inhiben o seu crecemento.
Aplicar rotacións de catro anos.

Neste apartado queremos colocar as opinións que recibamos sobre esta hortaliza: que vos parece, si gústavos, ou non, si coñecedes algunhas propiedades, como a chaman onde vivides, ou algunha anécdota ,..... calquera cousa que queirades enviarnos a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo..